yg sudi membace ni masehh ye ^^

Tuesday, December 28, 2010

. hihiiiii .

suke betol la ase rini .
nape ekk ?
bkn spatotnye aku besedey ke ??
opss !
kamon laaa .
ta perlu la kn nax pk masala yg takan pernah nax slesai tuhhh .
haha !
hari hari cuti aku neh d pnuhi dgn cahaye lappy jex siang dan malam da siang dan malam balex .
LOL .
so ,
xtvt mase lapang aku trisi dgn bnde yg sgt bermanafaat .
berYM-ing .
haha .
abeh tuhh .
da blur sgt .
cet pnye cet ,
ade la kn sowng mamat neh dux lyn pm ngn aku .
da lme gax kot kiteowng knl ,
juz lame ta cntct jex .
mklum laa .
aku neh ta SETIA bile bpcaran .
ahaxss !
statement lagix .
hehhh ~
skang ,
aku ase cem tbiar an .
so ,
wuts de big deal wif you my deer dear ?
do i loox care huh ?
LOL again ;p
oke bacx to the story .
mamat neh pnye ayt mmg wt aku bbunge la kn .
haaa .
pompuan mne ta suke dpt pujian EKLAS cem neh .
haha .
( saje nax pasan . ta bole keee ? ;p )
refer la gmba kt bwh nehh ek .
law ta npax , tekan la tikus kowng tuh kt gmba ats neh oke :p








heee .
sowi kne sensored nems mamat tuh sbb die comot comel gilex kot .
t kowng syiox lax kt die .
abeh la aku .
ahaha !
bsendeee jex ;p
huuu ~
ade additional EPINESS skali kt c2 .
opss .
trimas la ye ika sbb sesusa jex post tuh kt WALL aku !
hahhaaa .
epi la sminitt .
nex balex saham aku 1% .
wahahaa .
brangan saje oke ;p
haaa .
da cukop la kot mepex kali nehhh .
heeeeee ~

2 comments:

Anonymous said...

MENYAMPAHHHHH...! :p

lurfkhara said...

huahuahuaaaaa :)))))