yg sudi membace ni masehh ye ^^

Thursday, December 02, 2010

. bile hari rabu menjelang .

ape tuhh ?
apekah yg blaku pd hari rabu ??
mksudnye kt cini ,
bile hari rabu menjelang ,
pasti duet aku akn hilang .
bsame cix aien haron okee .
yeahhh ~
rabu wyg murah dowh kt city square nehh .
hahha .
ape ag .
nax pulax ,
MARA tcinte bwu 'memberi' sumbangan yg amat bmkne bg semua yg mgunakan nya tux idop .
ehh ~
bkn nax cite sal MARA oke .
ishh .
teke laa aku g negox cite hape td .
cpt² tekee .
alahhh .
lmbt la tgu kowng nehh .
aku p negox cite RAPUNZEL laaa .
















wewittt .
ta cye an .
jiwe gnas tp lyn cite cem tuhh .
wahaha .
ape bole wt .
sume bole layan .
mulenye nax lyn cite NGANGKUNG .
hehh ~
tp hampe ,
seat penoh .
cite RAPUNZEL tuh pon aku siap booking ag der .
bapax meriah laa an .
cem da lme sgt ta negox wyg .
hahaha .
okee .
berbalix pade cite tuhh .
yeaaa .
aku mmg bg lima ( 5 ) bintang laaa .
RAPUNZEL sgt la comel an .
bsame si hero yg gantengg .
hohoh ~


ta rugi law negox .
aku yg salu ase sejox jex law dux lam wyg tuh ,
td ta ase sejox pon .
dux gelax dari awal smpai habehh cite .
mmg ta bole tahan lawaxnye .
haha .
sgt klaka .


nax² time c sesumpah ngan kude tuhh .
pehh ~
mimix muke downg wt mmg taley bla .
wt saket pewot aku jex .


tmbah pulax ngn sore latar gelax penonton yg len .
lagi ar meriah aku gelax .
wahaha ~
tp , ade gax ar part yg sdey an .
ta menitis okee .
just btakung jex kt tepi² mate nehh .
wahahah ~
lagi ta bole tahan ayt tuhh .
part romantix pon adee .
dux bwahh sinaran lampu tanglung tuhh haa .
waaa .
shewittt gitu .


agax aku bole dpt cem neh gax ta ek ?
kt paris .
ye² .
nax tgu si dear jugax ar an .
wahaha ~
oke ,
mgarot saje .
thenn .
abeh laa cite tuhh .
ase cem tamaw kua jex .
pape pon cite die mmg sgt super duper marbeles beshhh arhh :)
TERBAIX laaa !

No comments: