yg sudi membace ni masehh ye ^^

Thursday, October 28, 2010

. penghargaan .

heeeee ~
dapat award laa .
aku pon tataw laa mne dtg mnde nehh .
da owg swoh claim .
aku claim jex ar .
muahahha ~
dpt 1 award dari 2 owg .
haa .
paam ke kowng ?
hahaha .
neh ha awardnyee .
award tux belog 'lawa' .
aisehhh ~
secara amnyee ,
jutaan mekasih la kepada cix natasha n cix honey daa  .
bcoz myenarai pendex kn nems aku lam list tuhh .
heee ~
pahtu kne bg pulax kt 15 belog yg d kategorikn AWSOME !! .
haiyaaa .
aku bkn pndai mnilai .
tp amex jex la ekk pd sesape pnye nems nehh .

^shara^
^cix lassie^
^tasha^
^ieqa^
^skooz san^
^honey daa^
^irine nadia^
^miss lolly^
^chaa^
^ary^
^ifa tasya^
^sara^
^yana^
^zulkarnain^
^elle^

then ,
kene ckp 7 bnde tentang diri sdri .
 its hard to understand myself .
 da bosan stdy ! (haha)
 still wait for ...
 nax pegi ke venice laa !
 suke jenjalan sensowng .
 pemalu ? (hahaa)
 muke jex grg tp ati span ,  tisu , sume laa . (hahaha)


okeee .
tuh jex syrt dan kehendax yg tlah aku penuhi .
sekiann ~

4 comments:

Unknown said...

suke yg hati span tu..hehe ;)

lurfkhara said...

heee :)

Anonymous said...

heheeee ^^ tahniah

lurfkhara said...

tenxss maisyaraa :)