yg sudi membace ni masehh ye ^^

Wednesday, June 22, 2011

so girlyyyyyyyyy

YA ALLAH !


herghhh ~
punyee la saket jiwe melayan line tenet kt kg neh .
suam-suam kuku jekk oii .
otakk-otak kempas betol !
jiwee aku menunggu "bar line" tuh nak naek .
tp berkat kesabaran aku neh ,
da setel da aku pye pjhnaman belog wt kali ke bape tah .


btw , law kowg nak cari TUTORIAL yg sgt BAGOS ,
bole pegi kt aweq neh punye belog .
TERBAIK la TUTORIAL die !
aku pon belajo dari die nye TUTORIAL jugak laa .
--------->> ANIS NUTTELA


GIRLYYYY kn ?
aku yg tengok pon GIRLYY jugokkk .
tp , bio la dulu .
*sbb mcm da suke pulakk seting gini , huahua -____-
sekali-sekali ta salahh kot nak jadi pompuan sejati kannn ?
sangap jugakk la nak tgu siap kn .
law ikot time , kire aku da bole dpt anak sepasukan team bola .
wooot :O
statement berani mati beb .
pitnah sematee oke .
TOLONG la jgn terpedaye -__-
penat aku blajo sdri seting belog neh .
dan bejaye gak gune header transparent tuhhh wehh .
tengokk arhh walaupon ianye cacattt !


PEDULIKKKKKKK !
hihi .
bye -




p/s: akibat pengaruhhh blogger-blogger laen neh dicampur KEBOSANAN aku yg melampau . 

No comments: