yg sudi membace ni masehh ye ^^

Sunday, May 22, 2011

taktik

'hai , sowng je ? nk sy teman ?'
HAHA .
wehh ,
da tade taktik laen ke ha ?
itu ayt dari zman tok kadok lagii oo .
owg da ta gune ayt cem tuh da .
kalau ade pon kire bsyukur jugak la kn ,
sbb ade jugak owg nk ushar dari tade .
haha ,
dasyat !
cube la gune ayt besh ciket .
contoh mcm ;
'err , awk neh comel la . da lame sy perhatikan awk , will you marry me ?' *terus kaw !
haha !
cair oo .
tp kn ,
besenye laa ayt-ayt tok kadok nehh budak-budak jek yg gune .
hoho .
aku da tue sbb tuh bole belagak besar wlaupon ta ar besar mane kn . *huh !
cube la yg gentle ciket ke ala-ala prince charming .
hahh !!
kompem aku tegode kot . *kot la -.-
tp , disebabkan aku neh pemalu+innocent face serta comel garang ,
sbb tuh la tade owg brani wt aku cemtuh .
haha .
siyot betol kn .
ta paam tengok owg laen sng jek bole bls-bls senyum .
tp aku ??
mmg haram ta ar .
melaenkn laa kalau hari tuhh aku bole bls senyum ,
kompem aku da GILE .
haha !
law kt aku dpt taktik tok kadok mmg susa la nk dpt oke .
haha .
demand betol -.-
halahhh ,
bkn selalu .
sbb tuh smpai skang duk menyingle kn diri jekk .
fuhhh .
da laa .
bye -

No comments: