yg sudi membace ni masehh ye ^^

Sunday, February 06, 2011

. bercuti .




ahhhh .
cutii la sangat kn .
heishhhh ~
cuti ar gax daripade tade cuti .
haha .
mngarot jex .
lyn gmba jex bole ta .
sbb aku mls nax taip pjgpjg ,
wlaupon neh da pjg .
haha .
mahap mahapp .
act , pegi zoo jb jex .
tp jakun cem hape an .
mklum laa .
TA PENAH masux zoo .
kahkah !
mane huruf A ?? haha ~ tah laaa .
neh binatang fis aku npax mse mulemule smpai .
rimauuu !
bapax rimau ! haha . mndai jexx ~
orang utan tuh nga lap muke . panas katenyee . ciann die . hixhix ~
orang utan da pnt nax posingg ~
negox ! muke aku da sememeh da . penatt !
beruang itam ~
laki singe ngn bini singe . haxhax !
baex pnye rimau neh landingg . ngaummm !
nax tgu sayap merax neh kembang pai esox pon ta dpt ! haha . die nga mkn mse neh ~
ostrich ! atau name scientifixnye burung unta . haxhaxhax ~
ain bsame ostrich ~ ( mngelax dari kne patux , hixhix )
haaa . ular sawe aka python snake . haxhax ~
akax tuh bsame ularnyee ~
mase nax pgang ular neh ,
phewwwww ~
gemuruh jugax laa .
bdn die bdenyut denyutt ooo .
seriauuu .
tp , dpt gax la pgang wlaupon tkot .
haha ~
dan !! ini kami bsame ularnyee . wahaha ~
yg bgayut tuh la kluang man aka kelawar . haxhaxhax !
neh burung helangg ~
burung kasawari . besarrr tndux die cem denasorr ~
buayee dari spesis jntn keberet . haxhaxhaxx ~
haaaa ,
tuh jex la gmba yg aku dpt tnjux .
gmba ta bpe nax lawa laa .
mklum laa .
pkai hset xm jex .
bkn nikon ka kanon kn .
haxhax .
jnji kowng npax gax binatangnye .
heee ~
trimas pade cix aien haron sbb da bwax aku pusing tmpt neh dan seratenyeee :)


No comments: