yg sudi membace ni masehh ye ^^

Friday, January 21, 2011

. newyear .

haha !
da lame lepas la kn .
da nax msux bln due da .
ahh .
dulix ape aku kn :|
haxhax .
sje jex nax update sal celebrate new year kt kolumpor ri2 .
yeahh .
cem joh sgt jex g nye .
haha .
tp ,
oke laa kn .
sbb ta pnh smpai scare rsmi ag.
whewww ~
jap jex pon dux sne .
bkn lame .
neh tketnyee !
kl !
haha .
mmg ta npax la kn .
kabor .
pegi pon ade owg tlg amex kn bile da smpai sne tuh .
ye ,
trimas kepade owg itu ~.~
die membawe aku bjumpe dgn geng² mereka yg lenn .
*fuhh . skemanye ahyattt . haha .
then ,
aku pon tumpang bermlm d rumah ika .
kowang knl ke sape ika tuh ?
hahaha .
kompem la ta kn .
nah amex gmba die skeping :D
then ,
esoxnye , merayau dgn c ika neh laa pusing kl .
pehh .
mmg bole tumpul kaki neh law bole d asah kt ats jln tuh .
hahaa .
joh okee pjlnannye .
memule dari uma die ( selayang ) ,
nex monorel ek ?
haa .
aku da lupee .
smpai la ke TS ( Times Square ) . *betol ke ta aku eja ? ahah !
haaa .
pis time tuhh smpai c2 .
mmg jakun la kn .
hahaha .
p2 ,
jln lagi ke Sungei Wang .
fuhh !
mmg meriahh laa .
kite bgayee dulu ! haha !
npax tuh ?
betape excitednye aku an .
haha .
then ,
pegi la ke Pavillion tmpt d mne owg² kaye jex mmpu beli brg² lam tuh .
haha .
aku dtg tumpang amex gmba jex .
see ?? haha !
visitor la kate owg putehh .
haxhaxx .
kua tgahari , mgreb bwu blex .
pnt ta pyh kate .
sempat posing lagii mse kt Lot10 , kate ika :D
slom kne prittt ngn abg jaga ! haha !
dgn ikaaa :D

kahkah ! bwux gmba nehh !
tp , aku wt slamber jex .
hahaa .
mlm new year ,
kua ngn ika skali ngn aazzly smbot new year kt KLCC .
pis time gax aku sambot tuh .
slom nehh mmg ta pnh smbot pape new pon .
hahaa .
bese laa , mnusie mmg rmai la kn .
tnjux la skeping due yg mne dpt mlm tuh .

taraa ! KLCC !
ta npax jam tuhh arr :|
then , esoxnye ,
kua ngn bear pulax .
dgn mbe die skalii .
mne bear ?? haha ! 
haha .
bkn beruang betol .
mnusiee yg aku pgil die bear .

taraaa ! neh la bear !
aku segan nehh ! hahaa !
haxhax .
die bwax aku ronda kl jugax .
ngeee .
maw ta meriah kn .
lalu jln yg same .
g negox muviee ngn die cite narnia kt pavi uh :D
hahaaa .
da .
abih da .
esoxnye lagii ,
aku pon balex jb smulee .
hihiii .
*ucapan ribuan terima kasehh pade sesape yg telah mberi kerjasame mse aku kt kl ri2 . yeee . trimass oke sume :D *
sekiannn ~

No comments: