yg sudi membace ni masehh ye ^^

Tuesday, November 02, 2010

. kaw dan aku dan kaw .

yee .
mari bercerita .
haha ~
ingt skola tadika ke hape ?
wehh .
da bsar jalor nehh .
okee .
kaw ingt ta ? ( law kaw ingt laa )
duluuu .
mse kite mula² knl .
mse tuhh aku nga cuti semm laa .
mule² pkai brodband knonnyee .
haa ~
tade xtvt mse tuh .
lyn la fb nehh .
time tuh nga sawan poker kott .
terkebetulan pulax bole knl kaw an .
mklum laa .
belom² knl ,
kaw sgt² la ramahh an .
tp skang ?
hahah ~
nauzubillah laa aku ckp ( law dgn aku jex laa )
knl pulax dari mbe kaw c loba² tuhh .
aku pon tataw cite da sal loba² skang .
terase cem nax ucap time kasih sgt kt die kot mse tuhh .
hahhaa ~
thenn .
kite salu lepax setable .
salu susa sesame .
salu snang bsame .
ade kaw , ade la aku .
bile aku mara ,
kaw akn tngkn aku ,
wlaupon aku ta dgr sbb ta bole tahan mara bile kalah .
hahaa .
bile kaw mara ,
aku taley wt pe sbb kaw degil sgtt² .
huu .
tp .
kite mesra mse tuhh ta lme ,
sbb kaw da ade aweq .
aku kcewa .
dan mule mjauhkn diri la dari kaw .
bile aku da nax abeh cuti sem mse tuhh la .
aku termsg kaw .
sbb tbe² tringt an .
haha ~
kaw bls !
aku sgt suke laa .
dan mse tuh pulax kaw bole ckp ,
kaw da single .
single ke kate aku ? ( hahaa )
dan sejax dari tuhh ,
kite stat msg .
dan aku pon mule la mnaroh harapan blex kat kaw .
dlm mse kite msg tuh ,
aku ingt ag smpai mati laa .
time tuhh aku kt dapor ,
kaw msg dan aku bace sepatah² .
ayt yg mbuatkn aku terlompat² cem kera masux reban aym .
yee .
17/8/****
kaw ajax kapel .
abeh aku canang 1 uma mse tuhh .
nseb ta 1 blox nehh aku siren an .
hahaha ~
dan sejax hari tuhh .
aku pon d isytiharkn mjd aweq kaw .
tp .
sbln lepas tuh ,
ade tragedi yg ta bdrah laa .
mkn ati jex .
kaw bole mtax putus .
alasannye ,
aku termkn hsutan owg len dari pcyekn kaw .
mse tuhh bwu ag .
mmg la pon .
dan ,
aku terpkse mgalirkn airmate tux kaw wt ptme kali mse tuhh .
dan kaw pon blahh mninggalkn aku .
aku try nax lupekn kaw .
err .
tp ta sgke pulax .
2 ari lepas tuhh ,
kaw cari aku balex .
ati berbelah gax ar an .
syg tuhh mmg ar ade .
dan lepas kaw menerangkn segalenye ,
aku bg kaw peluang n time kaw balex .
selepas pade tuhh ,
kite da bex la kott .
cume bese laa .
kaw terlalu pemes tux aku .
haha ~
dlm diam pon kaw tipu aku .
ape bole wt .
selame 10bln ,
kite mmsg impian .
akhirnye ,
tmt laa 4 bln yg lepas .
dgn kaw mninggalkn aku lagi .
ats alsn yg tahh laa .
ego kaw tade owg bole lwn .
alasan aku sume kaw ta bole time .
peluang tux aku da abeh bax kate kaw .
dan kaw lgsung ta bg da pape peluang kt aku .
ape ptot aku ckp ?
mgkin .. mgkinn ??
dan d sbbkn kaw terlalu stret ,
aku pon terpkse ikot khndax kaw .
dan skang .
aku tataw same ade ,
kaw bhgie dgn ape yg kaw buat ( aku pasti ye )
dan aku ?
halahhh ~
ta perlu la kaw taw .

cem ta bese pulax .
haha .
okee laa .
cukop pjg da aku melewehh .
cume ,
cume ,
cumeee ,
cume hape tahh .
aku pon tataw .
LoL .

19 comments:

Unknown said...

sy pnh mngalaminya dulu , b4 sy knl dauz , die janji tp dlm diam rupe2nye die dh ade gf,cume x pnh nk ckp , klu sy tau mmg xlah kn nk kapel ngn die , die kapel ngn sy semata nk hilang boring je , n die kejap2 hilang dlm sminggu kdg2 sebulan then dtg blk . tp last2 sy dpt tau jgk T_T

lurfkhara said...

huuu ~ kesah awkk len tuh ngn kesah sy . laki neh ade byax sgt kategori diee :)

SakinahSallim^^ said...

be strong..semangat aku bace kisah ni..hee~~ =)

dyan said...

bole saia tahu siapa dia yang kamoo maksudkan ?

lurfkhara said...

kinah : hee ~ sadis gax kott .
dyan : sumone yg pnh meragut cinte sy :)

dyan said...

dia buda mane ? :)

lurfkhara said...

dax kontan . err . nape ek ?

dyan said...

oke . first of all , aku un tataw na cakap mcm mne . but pliz . jgn benci aku . aku na settle cara baik . aku appleevans . kalau lelaki yg kau maksudkan ni ciko , kalau kau na dia balik , ambil la . mgkin itu boleh buad kau bahagia . aku tanak dituduh perampas . *pliz , ni antara kita . jgn libatkan ciko .

lurfkhara said...

err . ciko ? laa . sala owg tuhh . ciko tuhh aku tataw la sape . neh tade kne mngene ngn die . neway , kaw dgn die ke skang ?

dyan said...

uhm . aah . btw , kau visit blog aku jap . anissuriana.blogspot.com . lagi satu , sorry kalau aq agak kurang ajaa . aku tahu kau lg tua dari aku n i shud rspect u . tpi nta laa .

lurfkhara said...

err . hahaa . sowi la ye . aku sbnrnye tataw die ngn kaw . dan utx pgthuan kaw , aku belom dpt time die lg tux sius oke dan kaw ta perlu call me bitch . its being rude :)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
lurfkhara said...

err . ta perlu la tu sume . agp ar aku ta knl die . aku mmg ta suke kco hax owg . ag pon . die cem mbe aku jex . die yg lbey sgt . just , ta pyh la nax bhrp sgt ngn laki nehh . aku paam laa . aku ag byax pglmn kot .

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
lurfkhara said...

da bpe lme ek kaw bcinte ngn die ?

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
lurfkhara said...

huuu ~ cne la kaw bole tahan ngn die ekk ? aku taw msti kaw da syg gilex kt die an .

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
lurfkhara said...

:)