yg sudi membace ni masehh ye ^^

Monday, August 23, 2010

. nape mesti kaw .

aduuu . nape mesti kaw ?
nape mesti kaw ?
nape mesti kaw ?  
haha .
ulang smpai lebam .
errr ~
yelaaa .
aku taw kaw saje nax sketkn ati aku an .
kaw memang jaat laa .
dari dulu smpai skang pon , kaw still cmtoh gax .
ahaaa .
kaw memang suke wt aku gile byg kt kaw an .
kaw suke la cmtoh .
aku suke ?
tataw la .
aku pnye suke la .
ahahaa .
wehh .
bole ta kaw tlg , tlg laa .
TOLONG MINGGIR dari otax aku laa .  
pnt la aku serabotkn otax aku dgn kaw neh .
kaw toh ta gune .
btol ta 'kaw' ?
hehhh ~
im consider the answer is YES ! laa .
errrr .
btw , aku ta ar salakan kaw seratosperatos .
tp nax wt cne an .
ati aku lebih tahuu .
wut will yu doo next ?
n wut will happen next ?
are u going to take one of my fwen to live a life wif yuu ?
HELL NO !
ahaaaaa ~
cem haram lax g2 an .
skang kaw da mantolmantol dpn aku balex .
ingt aku heran ?
heran la gax kot .
sbb kaw an TA GUNE .
once more , TA GUNE ! :)
kuangkuangkuang .
kejamm err .
kaw yg aja aku laa .
da lupe ?
aku ingt smpai mati kot .
tp nape mesti kaw ek ?
aduuuuu .  
kaw nehhhh .
tolax ansur la cikettt .
cube bg ruang kt otax aku .
kaw tataw .
mcmcm pykit aku dpt dari kaw .
ade kaw kesa ?
aku tahu da ayt kaw .
ahahaaa .
kaw an ta berLIMPA .
kuehkuehkueh .
ape ponn .
best of lucx la to yuu ya !
cumeee .
errr .  
notinx laa bongex .
dun take it siuss .
waka waka .
demm yuu :)

No comments: