yg sudi membace ni masehh ye ^^

Tuesday, March 30, 2010

.muke garang tp ati tisu.

C.I.N.T.A = D.A.M.N

ape ?
cinte ?
huh ! sguh mykitkn.
law dulu, cinte tuh bermodalkn wet, rupe n len-len.
skng, cinte bermodalkn air mate jex.
ape yg kite wt tp ta pnh nax dhrgai c die,
hurmm.
so touchingg,
modal air mate slme aku idop,
da byax da.
tp, lam cinte ar pling bsar skali pgorbanannye an.
tenxs to air mate sb sudi jd teman aku time aku perlukn ko !
ahaha !
cinte mmg susa nax capai kbhgiaan tnpe modal air mate yg bsar.
snang cite, law tade air mate, jgn bcinte ar.


LOL !

----------------------------------------------------------------

suda cukop aku bsbar,
suda cukop aku berkelakuan bex.
suda cukop aku setia,
tp ?
ape aku dpt ?
hnye linangan air mate yg tade ksudahan nye ari demi ari.

ape yg die tahu ?

die tataw pape.

yg die taw hnye tewos mykitkan ati aku yg sedia skit.
semakin ari semakin terhiris.
aku da cube abeh bex nax kekalkn ape yg da trjalin,
tp die ?
hurmmmm.~~~
die ta pnh npax sume tuhh.
prsaan sdey jex yg btimpe-timpe ari ke ari.
kdg-kdg aku pk,
law ar die tuh bkn tux aku,
wt pe ag aku nax tewos setia,
tp syg aku mmg tux die jex.
even ari demi ari,
aku da ase kiteowng takan lme.
tp, aku bertahan sb mmg aku syg die jex.
renggang sbb msing-msing pnye ego.
n ta pnh nax bg ruang tux dri msing-msing luahkn pape.
aku syg die.

tp die ?

tah laa.

taw ktwe ngejex jex. [haha !]
andai luke ati aku da taley rwat,
sowi to say la.
wt mse skang,
aku still syg die.
walupon stiap kali aku bg tpup, die pulang blex.
arghhhh.
pedih !
pgorbanan yg ta pnh dihrgai.
tenxs nain.
to u : -bljr la mghrgai owg yg stiase setia n mnyanyangi anda.
        -hrgai ar ape yg die wt smntare die mghrgai anda.
        -jgn biarkn kbhgiaan yg d cipta d tlan dgn modal air mate yg bsar.

*once i empty my deep-deep heart, its never be filled again*

No comments: